شرایط و قوانین

شرایط و قوانین

قوانین و مقررات

کاربر گرامی؛
به منظور استفاده از خدمات وب‌سایت آقای گجت ضروری است که از قوانین و مقررات وب‌سایت آگاه بوده و این سند را به دقت مطالعه کنید.
ورود شما به وب‌سایت آقای گجت با حساب کاربری شخصی و ثبت سفارش، به منزله آگاهی از قوانین و مقررات آقای گجت و پذیرفتن کامل آنهاست.
از آنجا که فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی آقای گجت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است، کاربران وبسایت نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه هستند. لازم به ذکر است استمرار در استفاده از خدمات آقای گجت به معنای توافق در این مورد و تغییراتی احتمالی است که به‌صورت پیوسته در این صفحه به‌روزرسانی خواهد شد.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات آقای گجت اقدام کند.
همچنین از آنجا که آقای گجت یک وب‌سایت خرده‌فروشی و عمده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده 
محصولات ارایه شده در وب‌سایت، توسط آقای کجت از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می‌شود و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند.

ارتباطات الکترونیکی 
– تعامل شما با آقای گجت برای ارائه خدمات، مکاتبات و پاسخ‌گویی‌ها از طریق ارتباطات الکترونیکی صورت می‌پذیرد و به این ترتیب با استفاده از خدمات وب‌سایت، شما به‌صورت ضمنی توافق کرده‌اید که آقای گجت به درخواست‌های شما از طریق ارتباطات الکترونیکی پاسخگو باشد.
– برای ارتباط با مشتریان، بهینه‌سازی محتوای وب‌سایت و تحقیقات بازاریابی، آقای گجت ممکن است از اطلاعات شما استفاده کند و برای اطلاع‌رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا تخفیف‌ها، برای اعضای وب‌سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند.
این حق برای شما وجود دارد که در صورت عدم تمایل به دریافت این ایمیل‌ها و پیامک‌ها، عضویت دریافت خبرنامه آقای گجت را در پروفایل خود لغو کنید. لغو نکردن عضویت، به منزله موافقت ضمنی با دریافت ایمیل‌ها و پیام‌ها و سلب حق اعتراض تلقی می‌شود.
– ایمیل‌های آقای گجت تنها از آدرس‌های info@aghayegadget.com و support@aghayegadget.com و پیامک‌ها از شماره‌ 100091070210 برای شما ارسال می‌شوند. امکان دریافت پیامک‌های شما به این شماره‌ وجود ندارد و در صورت نیاز به ارتباط با آقای گجت منحصرا باید ایمیل پشتیبانی به نشانی support@aghayegadget.com و شماره‌ 284238558-021 را در نظر داشته باشید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
آقای گجت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
آقای گجت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت آقای گجت ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات آقای گجت ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط آقای گجت جزئی از اموال آقای گجت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار آقای گجت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای آقای گجت محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط آقای گجت و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار آقای گجت است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت آقای گجت و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای آقای گجت محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات آقای گجت ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. آقای گجت محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.aghayegadget.com و یا www.aghayegadget.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت آقای گجت هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.aghayegadget.com ,  www.aghayegadget.ir ندارد.

مراحل ارتباطی کامل با فروشگاه اینترنتی آقای گجت به شرح زیر است:

پایگاه رسمی به آدرس: www.Aghayegadget.com و www.Aghayegadget.ir

نشانی ایمیل: support@aghayegadget.com , info@aghayegadget.com 

تلغن تماس: 28423858-021

 

ضمانت 7 روزه بازگشت وجه
آقای گجت در راستای سیاست احترام به حقوق مشتریان، سرویس ضمانت هفت روزه بازگشت کالاهای خریداری‌شده را ارائه می‌دهد. ضمانت بازگشت مشمول قوانین و رویه‌هایی است که در صفحه قوانین بازگشت کالای آقای گجت به‌صورت مشروح به آنها پرداخته شده است.
– دلایل اعلام‌شده توسط مشتری برای بازگشت کالا، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش آقای گجت کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تایید کارشناس مبنی بر مطابقت با قوانین بازگشت کالای آقای گجت ، رویه مرجوعی کالا انجام می‌پذیرد. – لازم به یادآوری است خدمات هفت روزه بازگشت کالای آقای گجت ، اشکال‏‌های فنی را که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل نمی‌‏شود.
– در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود به آقای گجت تحویل نشود، امکان خدمات‌دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود.
– در صورتی که کالای تعویضی در آقای گجت ناموجود شود، مبلغ دریافتی بابت کالا به حساب مشتری بازگردانده شده و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
محتوا
آقای گجت همواره تلاش می‌کند محتواهای موجود روی وب‌سایت از جمله مشخصات کالاها در نهایت کیفیت و دقت ارائه شوند. با این وجود هیچ تضمینی از سوی آقای گجت وجود ندارد که مشخصات کالاها یا دیگر مطالب وب‌سایت خالی از خطا باشند.
آقای گجت هیچ گونه مسئولیتی درباره حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد.
– نظراتی که کاربران در خصوص کالاها در آقای گجت درج می‌کنند، حاصل تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای ایشان یا آقای گجت مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. بدیهی است آقای گجت مسئولیتی در قبال درستی این اطلاعات ندارد.
آقای گجت همچنین مسئولیتی در قبال اطلاعات درج‌شده روی بسته‌بندی کالاها ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
© کلیه محتویات سایت آقای گجت شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت آقای گجت تعلق دارد.